Ecografía semana 17

¿Sí, 17? Eso según mi FUR (fecha última regla), porque hoy nos hemos llevado una sorpresa. Bueno, dos, porque ya sabemos qué es, se ha dejado ver muy mucho. No sé ni por dónde empezar… Empezaré por lo que supongo que todos estáis esperando: el sexo. Redoble de tambores, por favor. Os presento a…

WP_20160219_17_50_30_Pro

¡GUILLEM!

Voy a tener dos hombres en casa, que se preparen para obedecerme, jejeje. 😛

El peque se ha portado estupendamente y nos ha dejado ver todas y cada una de las partes de su cuerpo. Además, nos ha hecho una exhibición de sus mejores movimientos chupándose incluso el dedo. Tengo un par de vídeos, pero si no me aclaro subiéndolos aquí, que será lo más seguro, los colgaré en Facebook (bueno, no me deja subir el mp4, ya lo he intentado, así que los subiré a Facebook).

Sigo con las sorpresas, y es que el peque nos viene grandullón. Creo que ya he comentado en más de una ocasión que creía que sería grande, y de momento no me equivoco. Resulta que según sus medidas no estamos de 16+5, sino de 17+4. Sí, sí, de casi una semana más.

Está todo bien, medidas (grande pero acompasado), corazón, nariz, labios, ojos, piernas y pies, brazos y manos, columna vertebral, el líquido amniótico, la placenta. Todo estupendo. Y qué voy a deciros yo, a mí me parece que está precioso. 😉

WP_20160219_17_50_57_Pro

35 thoughts on “Ecografía semana 17

  1. Que bé!! Us heu avançat una setmana amb aquest nen tan grandet 🙂
    Me’n alegro moltíssim de que tot estigui tan i tan bé!! La eco ha quedat molt maca, i el vídeo es molt xulo!!
    Que bé poder-li dir pel nom, benvingut Guillem!!
    Felicitats família, es molt emocionant anar sabent com avança el teu embaràs i com us envaeix la felicitat en moments així, gràcies per compartir-ho maca!!
    Molts petons ❤

    Le gusta a 1 persona

    1. Moltes gràcies, bonica! Sí, sí, està grosset, l’abdomen el tenia de 18 setmanes i estàvem de 16+5! Hahaha! La mitjana de totes les parts va donar de 17+4. La ginecòloga va dir que era grandet però que era normal, a mi 6 dies de diferència me’n pareixen molts, hehehe.
      Però bé, son pare és gran també, així que tindrà a qui semblar-li, perquè jo sóc menudeta. XD

      Tenim tota la sessió de l’ecografia gravada, me la mire tots els dies i hui li la posaré a la besàvia de Guillem!

      Gràcies a tu per estar-hi sempre, guapa.

      Per cert, com aneu vosaltres?

      Molts besets!

      Le gusta a 1 persona

      1. Que bé tenir la eco gravada, jo també estaria mirant-la cada dia!!
        Doncs si que es bastant la diferència, en Guillem apunta maneres 😀
        Per això et notaves que tenies més panxona del que hauries, no es que t’hagis engreixat, es que tens un nen grandet!!
        Nosaltres estem molt bé, vaig tenint contraccions fluixetes tot el dia, i aquesta nit passada ha estat bastant animadeta. Puc estar així molts dies, però espero que la cosa es vulgui animar aviat, jo estic fent tot el possible per ajudar a activar el part 🙂
        Petonassos bonica!

        Le gusta a 1 persona

  2. Enhorabuena!!! Ahora hace un año justamente que nosotros descubrimos que venía una nena de camino.. Si hubiese sido niño seguramente se llamaría Guillem! Qué recuerdos me has traído. Me quedo por aquí para ver cómo va todo 🙂 Enhorabuena

    Le gusta a 1 persona

Responder

